Alicja

Witajcie po długiej przerwie :) Zaktualizowałam chyba już wszystkie strony związane z moimi zdjęciami - przyszedł czas na blogspot. Muszę Wam powiedzieć, że jeszcze nigdy nie czerpałam takiej radości z robienia zdjęć, jak czerpię teraz. To moja ulubiona jesień. To bardzo przyjemny wieczór, gorąca herbata i taki radosny spokój.

Dzisiaj pragnę zaprezentować Wam moje zdjęcia z Alą.
Ala jest moją koleżanką i te zdjęcia były bardzo na luzie. Muszę jednak przyznać, że bardzo mnie zaskoczyła swoim zaangażowaniem. Bardzo lubię te zdjęcia i miło mi się wspomina, jak z grupką znajomych je aranżowaliśmy. Myślę, że efekt jest bardzo dobry, jedno zdjęcie dostało się nawet na PhotoVogue.
































Komentarze

  1. To, co powiedzieć wręcz muszę: Twoja koleżanka jest naprawdę dobrą modelką. Widać, że świetnie czuje się przed obiektywem, co też zapewne świadczy o tym, że doskonale potrafisz współpracować z modelem. Oj, zazdroszczę. ;P Czego jeszcze? Pomysłów, ale to chyba oczywiste. :) Masz naprawdę dobre oko i wręcz idealnie dobierasz kadry. Podoba mi się to, że patrzysz z różnych perspektyw, nie boisz się eksperymentować. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz