Photos by me I like

Uuuu, panowie i panie. Zastój u mnie jak widać, to się oczywiście zmieni na święta, bo od... o, już jutra zaczymam maraton zdjęciowy (za słowem maraton kryje się sporo projektów zdjęciowych: mniejszych i większych).
W każdym razie w związku z tym chciałam opublikować coś w miarę nietypowego, a mianowicie kilka moich ulubionych zdjęć mojego autorstwa. Posiadają one też swój ciekawy fenomen, no, niektóre. Fenomen jest taki, że bardzo często moje ulubione zdjęcia podobają się głównie mi. Nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. Każdy znajduje coś dla siebie, co nie? ;) Zazwyczaj, jak wrzucam coś bez ekscytacji do sieci, zaskakuję się, że: "serio? akurat to zdjęcie ma tyle lików/dodań do ulubień itd.?"
W każdym razie, jeśli chcecie poznać mój punkt widzenia, to zapraszam do krókiego pokazu:









Co bystrzejsi zaobserwowali pewnie, że lubię poziome kadry. No lubię, bardzo. To oczywiście nie są wszystkie zdjęcia, z których jestem zadowolona, ale jakieś tam ufaworyzowane ;)

Cierpliwości, będą nowości!

Komentarze

  1. Ciągle pozytywnie mnie zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia numer 5 i 8 są moimi faworytami.Piątki chyba nie widziałem (lub mam słabą pamięć). Zasypuj nowościami zasypuj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz